perjantai 13. maaliskuuta 2015

Myymälän vaikutelma (ennakko käsitys)

Mihin seikkoihin kiinnität huomiota kun menet kauppaan tai liikkeeseen ensimmäisen kerran? Millainen liike antaa hyvän vaikutelman?
  - Myymälä on siisti. Ei ylimääräistä tavaraa käytävillä ja ne ovat helppo kulkuisia

Mihin kiinnität myyjissä tai henkilökunnassa huomiota, kun menet asioimaan uuteen paikkaan?
 
- Myyjät tulevat kysymään tarvitseeko apua varsinkin erikoistavara myymälöisä, ja henkilökunta on asennoitunut työhön.

Mitä mieltä olet henkilökunnan yhtenäisestä pukeutumisesta?
  - Yhtenäinen pukeutuminen on hyvä asia, helpottaa myyjien tunnistamista ja sekin on yhdenlaista markkinointia yritykselle

Mitkä asiat vaikuttavat myymälän ilmeeseen?
 
- Yleis siisteys, asiakaspalvelu

Mitkä seikat tai elementit ovat erityisen vaikuttavia ja tärkeitä sinusta?
  -

Millaiset asiat luovat myymälässä tunnelmaa?
  - Valaistus ja värimaailma

Millaiset ovat hyvät kalusteet (millaisia ominaisuuksia niillä on)?
  - Niistä asiakkaan on helppo ottaa tuotteita, hyllyt ovat tukevat (eivät kaatuile helposti), hyllyissä varasto tilaa vaikka alemmilla hyllyillä

Millaiset ovat hyvät hintamerkinnät ja minne ne tulisi sijoittaa?
  - Hintamerkinnät selkeät ja yksinkertaiset, ne tulisi sijoittaa tuotteen kohdalle

Millaiset on hyvät opaskyltit minne ne tulisi sijoittaa?
  - Selkeät, sijoitetaan lähelle tuotteita

Millainen on hyvä mainonta myymälän sisäpuolella?
 - Asiakasinformaatioita tuotteista ja tarjoukset hyvin näkyviin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti